Vad hände med tiden?

Hej svejs!

Dagen har gått fort som fan. Speciellt när jag kom hem från jobb. Hann bara bada Molly (som rullat sig i lera) och fixat undan disken, tills Madde smsa och frågade om jag ville med på ett jumpapass på F&S. Så jag hängde på. Fick skynda mig så jag skulle hinna med ett tidigare tåg.

När jag kom till Ystad fick jag jättefin present av Madde också. Hon verkar känna mig eftersom det var precis sånt jag tycker om att få. :)
TACK TACK TACK! <3


Lermask, läppglans, nagellack och
badskum till det nya badkaret jag lär spendera tid i :)

Jag har inte varit hemma länge men måste börja röja undan kläder och fixa lite i sovrummet, äta middag och plugga som tusan! Sängen behöver bäddas rent också. ORKA!

Nu måste jag sätta fart om något ska bli gjort.

Ha det fint mina vänner :)


Kommentera här: