Philip 15 år! Grattis!



Jag själv i den nya inhandlade tröjan.


Snyggingen själv!


Anton & födelsedagsgrisen Philip


Kocken Diana som gjorde underbart god mat
TACK!


Min bror Staffan! (L)


Taco!


Hunden Dixie och mor


Philips alla fina presenter.
Blommorna & cool kortet (där det låg 100:-) är från mig, Josef & Molly.

TACK FÖR EN TREVLIG KVÄLL OCH ALL GOD MAT!

1 Diana:

skriven

Tack själv för trevligt sällskap.

kram från oss alla.

Hälsa Josef

2 Lotta:

skriven

SV: Ja, när jag fick urinvägsinfektion i våras ringde jag sjukvårdsupplysningen och de rekommenderade tranbärsjuice i några dagar, hade det inte gått över då skulle jag få komma till vårdcentralen!!



Jag bor i Linköping och min kompis i Göteborg, så det är ju en bit iallafall, jag kommer ju åka till henne och sen åker vi dit över en dag! Får se om jag har råd att åka nu, var på stan i helgen och spenderade mer än vad jag hade tänkt ;)

Kommentera här: